Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Är intresserad av att köpa hemsidor

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-02-18, 12:26 #11
Klorinsky Klorinsky är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 140
Klorinsky Klorinsky är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 140
detta förekommer allt för ofta här tycker jag Grundstenen måste väl ändå vara att man kan eller har tänkt att betala ett rimligt belopp för det man söker.
Klorinsky är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 12:34 #12
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Det kan ju faktiskt vara så att han har blivit erbjuden att köpa skitsidor dyrt och därmed avböjt.

Skriv gärna här vad för sidor ni erbjuder till försäljning som JeppeGoal inte visat intresse för, samt pris ni önskar.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 12:41 #13
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 2 829
Vill inte publicera detta öppet, men de som är intresserade kan ju fråga. Jag har en sida, som inte är publicerad på webben än. Designen är hyffsad (i alla fall funktionell), då jag inte lagt ner alldeles för mycket tid. Sidan är gjord för att generera pengar på ett par affiliate-program (ej svenska program) och kan köra per automtik. Finns ingen motsvarighet i Sverige på just innehållet (tror jag). Sidan kan te sig kontroversiell då musikindustrin kanske inte gillar det. Ligger i en gråzon och därmed kan ingen svara om det är lagligt eller int, inte ens IFPI som jag varit i kontakt med. Finns sidor i USA som har ungefär samma schema, men jag kombinerar två olika ideér och en sökmotor för detta vilken jag inte sett någon göra i denna utsträckning. Priset jag begärde är ca. 2500,- med en .se domän. Inte speciellt dyrt, men även om man inte är intresserad så förväntar man sig ett kort "nej, tack". Det tar ju faktiskt inte så lång tid. Jag bad faktiskt om det i mitt mail, då jag annars översätter designen och sidan till engelska och säljer den, där marknaden är större.
Helix är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 12:47 #14
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Citat:
Originally posted by Thomas@Feb 18 2005, 12:34
Det kan ju faktiskt vara så att han har blivit erbjuden att köpa skitsidor dyrt och därmed avböjt.

Skriv gärna här vad för sidor ni erbjuder till försäljning som JeppeGoal inte visat intresse för, samt pris ni önskar.

Thomas
1. Han har ju inte ens avböjt...Ett svar är aldrig för mycket begärt...
2. Kan frågeställaren specifiera sin budget och/eller på något sätt förtydliga sina krav?

OT: Missade information i tråden innan postning...
Storen är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 13:38 #15
JeppeGoal JeppeGoal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 64
JeppeGoal JeppeGoal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 64
Musikguru

Jaså? Jag svarade visst, och berättade att det inte fanns intresse hos mig av at köpa en musiksida vars idé jag inte tror på. Där betyder det ingenting att du tycker den är unik och kommer göra succé

Jag svarar på alla PM och mail, skulle det av misstag hända att ett svar uteblivit, skicka igen och fråga varför jag inte svarat, så ser jag att det blivit fel och då kommer garanterat ett svar.

Vad jag söker är en hemsida med cirka 100-1000 unika besökare per dag. Sidan ska ha innehåll och domän. Se det som en chans att bli av med en sida ni inte orkar ha kvar. Jag köper loss den, ett enkelt ägarbyte bara. Då jag lyckligtvis hittat en sida att köpa, kan jag inte erbjud 5 000 längre. Har du en sida för cirka 300-1500 så är jag intresserad. De där 5 000 SEK finns alltså inte kvar.
JeppeGoal är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 13:48 #16
Klorinsky Klorinsky är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 140
Klorinsky Klorinsky är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 140
Du vill alltså ha en komplett sida med domän och 100-100 unika besäkare per dag för 300-1500? Får du verkligen tag i detta fyndet så får du gärna posta info om köpet här
Klorinsky är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 13:50 #17
JeppeGoal JeppeGoal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 64
JeppeGoal JeppeGoal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 64
Det ska jag göra
JeppeGoal är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 13:51 #18
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Citat:
Originally posted by JeppeGoal@Feb 18 2005, 13:38
Musikguru

Jaså? Jag svarade visst, och berättade att det inte fanns intresse hos mig av at köpa en musiksida vars idé jag inte tror på. Där betyder det ingenting att du tycker den är unik och kommer göra succé

Jag svarar på alla PM och mail, skulle det av misstag hända att ett svar uteblivit, skicka igen och fråga varför jag inte svarat, så ser jag att det blivit fel och då kommer garanterat ett svar.

Vad jag söker är en hemsida med cirka 100-1000 unika besökare per dag. Sidan ska ha innehåll och domän. Se det som en chans att bli av med en sida ni inte orkar ha kvar. Jag köper loss den, ett enkelt ägarbyte bara. Då jag lyckligtvis hittat en sida att köpa, kan jag inte erbjud 5 000 längre. Har du en sida för cirka 300-1500 så är jag intresserad. De där 5 000 SEK finns alltså inte kvar.
Kanonbra JeppeGoal.....

Vi tackar för svaret
Storen är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-18, 15:56 #19
jake jake är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 145
jake jake är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 145
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeGoal
Då jag lyckligtvis hittat en sida att köpa, kan jag inte erbjud 5 000 längre.

Citat:
Originally posted by JeppeGoal@Feb 18 2005, 14:38

Får du verkligen tag i detta fyndet så får du gärna posta info om köpet här
<!--QuoteBegin--JeppeGoal[/i]

Det ska jag göra

[/quote]

ok vad har du köpt?
jake är inte uppkopplad  
Oläst 2005-02-19, 17:07 #20
JeppeGoal JeppeGoal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 64
JeppeGoal JeppeGoal är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 64
Nu fattade du fel...
JeppeGoal är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017