Kom ihåg mig?

Samarbete önskas kring handsprit

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-03-09, 00:55 #1
SysXpls avatar
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
SysXpls avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
Standard Samarbete önskas kring handsprit

Tanken är att dra nytta av Coronaepidimin genom att sälja handsprit eller få affiliate pengar genom t.ex. Apoteket. Vill ranka sida 1 på "handsprit". Startade handsprit.shop för några dagar sedan. Fick en första liten provision genom Adtraction idag. Rankar inte ens topp 100 ännu även om jag byggt på med 3 bra länkar. Kan vara så att de inte är indexerade ännu.

Vill ha någon som kan bidra med t.ex. innehåll/länkkraft, som har en kundkrets att sälja artiklar på, som har ett eget "lager" eller som helt enkelt kan tänka sig att köpa sajten för lite mer än några hundralappar. Jag är alltså intresserad av att antingen bygga upp något med rätt person (för någon som inte såsar kan jag erbjuda 50/50) eller annars sälja sajten för någon enstaka tusenlapp +moms. Jag hjälper isf. till med överföring till webbhotell kostnadsfritt. Kund står för eventuella överföringskostnader. Kan tillägga att i dagsläget har sajten inga sålda artiklar eller sålt innehåll.
SysXpl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017