Kom ihåg mig?

Söker skribent för nyheter & Designer för dokumentdesign

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2020-12-20, 17:53 #1
Shath Shath är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 7
Shath Shath är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 7
Question Söker skribent för nyheter & Designer för dokumentdesign

Hej,

Jag söker någon som antingen kan den ena eller båda två; Skribent för nyheter och Designer för dokument (helst Google Presentation eller inDesign).
Om en och samma person kan båda så är det toppen, men om du du bara kan en av de går det bra också.

Jag önskar jobba med någon på konsultbasis och behovet är varierande från månad till månad.

Skribent för nyheter
Jag söker en skribent som ska hjälpa mitt bolag med att skriva nyheter. Nyheterna kommer att handla om marknadsdata, sociala medier, teknologi med mera(Ingen SEO-text). Svenska och utformandet av texterna måste vara på mycket hög nivå då det kommer att läsas av kunder och potentiella kunder.
Behov: Cirka 4-6 helsidor text i månaden.

Designer för dokument
Mitt bolag skickar ut rapporter om marknadsförändring då och då. Jag behöver någon som är mycket duktig på att sätta ihop proffsiga rapporter. Det räcker inte med att endast använda rapporter från envato, utan det kommer behövas en del skräddarsydda designer. Till mesta dels kommer det vara text, men även grafer, placering av bilder och presentation av siffror.
Behov: 6 Designade dokument om året (cirka 15 sidor per dokument)

Om du känner träffad på antingen båda eller bara en av rollerna, tveka inte på att höra av dig genom DM. Skicka då gärna portfolio eller länk till liknande arbete samt önskat timarvode.

Stort tack på förhand!
Mvh
Shath är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017