FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om jag har en sida med lite olika saker, exempel på en länk kan vara "köp båtar". När någon klickar på den länken visas www.båtar.se/kopbatar.html i min iframe. Eftersom www.båtar.se använder frames är köpbatar.html bara en vit sida med text på, så det stör inte mina besökare.
Är det lagligt att göra på detta vis? (Jag tog båtar som ett exempel, jag har inte ens kollat på båtar.se, vet inte om de använder frames) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ser inga problem med det hela sålänge du anger att det är båtar.se's websida som visas och att du har klartecken ifrån båtar.se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Utan tillstånd får du inte göra denna länkning
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om deras sida inte har frames, så hela deras sida visas i iframe:n, är det ok då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du har tidigare fått svar på en liknande fråga här. En annan tråd som behandlar ämnet finns här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förra tråden var avslutad, på grund av att jag fick tillstånd, i detta fall har jag inte kollat med det ännu, men om de ger mig tillstånd och sen ändrar sig vill ja ha utvägar.
I länken till en annan tråd du gav mig länkade till internetworld där de hade en artikel där det stod: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det är inte ok...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
okaj, tack för svaren, då får jag fundera om =)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|