FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!!
Det är jag som har kommit tillbaka efter en lång tid avbrott =)), många känner igen mej men de gör inte ni andra... Min dröm att skapa nätverket till alla sveriges webmasters är snart här, jag ska först skapa en sida där alla som vill vara med kan bli medlemmar sen så kommer jag att kontakta företag och andra platser så att vi skulle kunna ha bättre företag till bättre priser, istället för 1 krona per köp så kan vi skaffa lite högre, kanske till och med 20% per köp... Sidan är inte klar än men jag jobbar med en annan grupp som heter DKMasters där många danska webmasters är samlade och jobbar tillsammans, den enda skillnaden är att ideras nätverk kan endast de som har över 3000 besökare/dag bli medlemmar, i SweMasters kan alla som har en fin sida =)) bli medlemmar, fin bestäms av mig och alla som blir medarbetare där... Är du intresserad av att bli med? Skicka ett meddelande till min E-MAIL (vanliga e-mail) och berätta om din webbsida och URL:n till den. Till eran webbsidor så kommer ni och få en FRAME som ni kan lägga upp i eran webbsidor som visar att ni är medlemmar i SweMasters. Vi kommer också ha bannerbyte mellan alla (ifall många vill det). Vill ni ha något mer? Då kan ni skriva det i ett e-brev till mig där vi kan diskutera det också där. MVH Ahmed Ziadi |
||
![]() |
|
|