Kom ihåg mig?

Offsite optimering?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-12-01, 18:38 #5
Magnus500s avatar
Magnus500 Magnus500 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2007
Magnus500 Magnus500 är inte uppkopplad
Medlem
Magnus500s avatar

Reg.datum: May 2007
Jag skulle som ansvarig för sökmotoroptimering på Pineberry vilja påpeka lite skillnader. Precis som Wasabi säger så är många SEO-bolag hemlighetsfulla och det kan vara svårt att få reda på vad man faktiskt betalar för. Så är inte fallet med oss, alla våra kunder får i detalj reda på vad vi gjort och det rapporteras varje månad.

Vi levererar ingen form av paketlösning utan arbetar med varje kund utifrån de förutsättningar dennes site har. I nästan alla lägen innebär det till att börja med en ganska omfattande rapport på vad som behöver ändras på siten (vi rotar inte i din kod men är beredda att hjälpa till med input, detta för att du ska ha kontrollen och faktiskt förstå tillräckligt mycket för att i framtiden inte behöva tjänsten). I vissa fall är redan siten tillräckligt bra, t ex när kunden är en annan sökmotoroptimerare, i dessa fall hjälper vi till med länkbygge, också detta helt transparent.

I min signatur hittar du en länk till Sökmotorkonsult.se som är min blogg där det går att hitta ganska mycket information om vår syn på SEO. Om det är intressant att titta på någon av våra referenser finns ett litet urval här: http://www.pineberry.com/work

Jag svara gärna på alla eventuella frågor och om du inte vill ställa dom öppet så går det bra med ett PM eller ett mail till [email protected]
Magnus500 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017