FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, man får ju spel när man vet att det är skattepengarna som går åt detta och massor av shitprogram visas på svt1 &2
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar inte funka så bra, när jag klickar på reklamen så kommer jag bara till en Sidan kan inte hittas/404 sida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
SR och SVT gör otroligt mycket bra produktioner. Men om man bara är intresserad av att lyssna på mainstream musik och titta på dokusåpor eller amerikanska komediserier, så kan jag förstå om man inte tycker om SR och SVT.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Smart, de använder JS för att resiza framesettet, de redirectar inte till någon speciell sida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Men det värsta med SVT och SR är att man tvingas att betala för det bara man har en TV, vad tusan är det för sätt? Jag hade troligtvis betalat för Svt ändå, men gillar inte att man tvingas till det bara för man äger en radio eller TV. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Men on-topic, angående reklamen på Lunarstorm så tycker jag inte den var särskilt bra gjord... Folk lär väl mest nästan tro att dom hamnat fel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Banned
|
Tycker dom är precis som alla andra reklam kanaler. Kan få för sig att bryta mitt i allt och sända massa reklam för program. Kanske i 30sek - 1 min.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har aldrig varit med om att SVT har brytit ett program om det inte har varit en längre gala eller sportarrangemang - och då fortsätter det oftast på en annan kanal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||