Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ide på förnedrande sajt

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-03-20, 18:10 #1
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 290
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 290
Vill bara höra vad folk tycker om denna ide. Det är bara en ide, som är enligt mig en intressant ide. kommer inte att genomföra denna ide, så om du vill får du använda iden till egen sajt.

Att skapa en sajt, där besökarna kan rösta på någon grym handling som någon ska genomföra sedan.
Och hela handlingen filmas och läggs ut på hemsidan sedan.

Exempel:

Vecka 1.
Besökarna kan se förslag på en handling, sen får dom rösta på vad dom tycker ska göras.
T ex:
Shotta på whiskey tills man spyr.
Käka upp innehållet ur en ketchup-flaska så snabbt som möjligt.
Gå och panta 1000 öl-burkar personligen.

Ja, kom bara på dom förslagen just nu. bara exempel.


Vecka 2.
Handlingsröstningen är klar. Nu är det dags att rösta fram vem som ska göra det.
(Av dom som driver sidan)
Besökarna får se bilder lite fakta om deltagarna och får sedan rösta på vem som ska få detta "straff".


Vecka 3.
Handling och person som utför detta är framröstat och klart. Då är det en vecka's tid för att genomföra detta.


Vecka 4.
Filmen publiceras på hemsidan.


Osv... Ja besökarna kan även under hela månaden skicka in egna förslag på grymma handlingar inför nästa månad. Om man kom på intressanta handlingar så skulle man nog få uppmärksamhet och besökare.
Ha sponsorer, så kan man även tjäna lite pengar på detta.

Ja, vad tycker ni om ideen? Skulle det bli en lyckad sajt?
Kom på ideen när en polare försökte övertyga mig om att dricka whiskey i helgen. Och whiskey är något jag verkligen inte klarar av att dricka. Jag svarade med att hur mycket får jag? Du får tusen spänn om du snapsar tills du däckar o spyr svarade han. Tyvärr så verkade han inte tillräckligt seriös med att ge mig pengar.
Nicke85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017