Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-22, 08:17 #7
Floridasidan Floridasidan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 14
Floridasidan Floridasidan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 14
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus_A Visa inlägg
Om du använder ett verktyg som http://www.seo-browser.com/index.php...button0=Simple
för att se din sida som Google ser den så ser den mycket riktigt ut som en mellanlandningssida.
Problemet är att du lagt ditt "innehåll" i en iframe som Google inte läser. Därför ser sidan faktiskt sämre ut än vad den är.

Nu verkar det vara svårt att få Google att ändra sig, men om du rättar till iframen och skriver till Google och förklarar varför det sett ut som de gör och att du nu lärt dig av dina misstag så har du åtminstone en mikroskopisk chans att få tillbaka ditt konto.
Ja jag misstänkte ju att det är någonting automatiskt som dömmer ut en hemsida, den har ju dock PR4 och jag har skrivit till Google för att de ska granska sidan på nytt, och förklarat hur mycket unikt innehåll den har o.s.v. (detta bör de ju se om de tittar efter) men det verkar som de inte ens vill granska manuellt, svagt då man ändå är deras kund som betalat åtskilliga tusen per år till dem.

Vet inte vad Du menar med "rätta till iframen" jag har tydligen inte kunskapen som krävs för att vara kund hos Google och de ger inte den minsta hjälp för att man ska kunna rätta till fel, tycker de är riktigt usla faktiskt.

Tack för inputen, även till föregående!
Floridasidan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat