Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-22, 08:10 #6
Floridasidan Floridasidan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 14
Floridasidan Floridasidan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 14
Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj Visa inlägg
Inte för att du är alltför unik, men sidan består ju av en jäkla massa annonser (>20/sida).

Jag hade valt att strukturera om sidan, fixa mer enhetlig design och se över annonserna.
Inte för att det är en anledning eller att jag bryr mig alltför mycket om html-koden men det är ingen sida som är skriven rätt, kolla via http://validator.w3.org/
Många annonser är det på vissa sidor, mest på flyg, hyrbil, hotell sidorna. Vill ha så många alternativ som möjligt för besökarna istället för att bara ha bara ett företag där besökarna kan söka resor, de flesta sidor har färre annonser (2 på de flesta), alla hemsidor har mycket annonser så fattar inte att det skulle vara ett problem.

Gällande koden, o.s.v. har jag aldrig brytt mig om sån't, intresset är att informera om Florida. Gjorde sidan från början i Frontpage och sen har den bara byggts på och ändrats lite, att göra om allt från början är inget jag har tid eller lust till faktiskt, vet inte riktigt vad Du menar med mer enhetlig design, för mig är det endast innehållet och att folka kan läsa sidan som är intressant. Därför är det väldigt frustrerande att de stänger av sidan utan förklaring efter att det funkat med AdWords i flera år.
Floridasidan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat