Visa ett inlägg
Oläst 2018-11-18, 19:22 #25
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
Jag och ett flertal admins, moderatorer och användare har köpt domäner för miljontals kronor genom åren av bolama. Efter många år började det komma fakturor på moms trots vi köpt från Mauritius. Vi gick ihop o ignorerade dom.

Att dessa trådar existerar på WN är pga oberoende. Jag hade kastat dom i papperskorgen om det inte vore för att jag vill WN skall falla med stolthet.

Men jag kan säga så här, skapar det minsta jobb för moderatorer eller admins att team_mate skall sälja sina andrahandsdomäner blir det ignor nästa träd. I våra ögon kan dom lika gärna vara.

Alla som varit med sedan 2002 vet att WN är oberoende.
Kan bara hålla med Thomas!

Hade jag inte haft mer på fötterna hade jag aldrig gått med denna informationen då det är en allvarlig sak och därför lagt ner tid på att granska detta genom att avvakta ett antal auktionstillfällen som de haft för att upptäcka mönstret.

Självklart har "Hotellet" inte enbart ett användarnamn på WN.se och har i helgen underhållit mig att i helgen läsa gamla trådar från det gamla användarnamnet.

Om Tradera tycker att det är OK att arbeta på ett sådant sätt så är det upp till de, WN ska dock aldrig vara en plattform för ohederliga affärer utan här vill vi ha rent spel.

Jag har full förståelse för att man vill ha så mycket pengar som möjligt men ange då hos Tradera vad ni accepterar för pris istället för att köra detta fulspel.
Ingo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat