Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-11, 10:29 #4
Tryckeributiken.se Tryckeributiken.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 23
Tryckeributiken.se Tryckeributiken.se är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 23
Hehe, tackar för feedback!

Kanske är det lite för diffust att man ska klicka på tshirten. Får möjligtvis lösa detta på något annat sätt så om man klicka på tshirten får man upp en stor bild på plagget istället och ta valet av plagg på något annat sätt.

Ska lägga in priser med och utan moms samt vilkoren, glömde detta i farten. :S

Leveranstiden beror mycket på belastningen i vårat tryckeri så detta hade jag tänkt ange tillsammans med orderbekräftelse som man får efter beställning. Men det är klart att det nog skulle uppskattas om man får ett hum om detta redan innan beställning.

Möjligheten att ladda upp orginal borde jag nog lägga till på beställningssidan.


Ja, nu har jag några punkter att se över och ordna. Säg gärna till om ni ser något mer tokigt. Tack för hjälpen!

Citat:
Ursprungligen postat av najk Visa inlägg
Sidan beräknar inga pris alls idag, jaha nu fattade jag att man var tvungen att klicka på tröjan även efter man ändrade antal och antal färger. Men hur är det med totalpris, det borde visas både med och utan moms. Fraktfritt är bra. Jag kan inte hitta någon information om sidans villkort samt viktigast av allt leveranstid. Har ni inte missat en väsentlig del, det saknas möjlighet att ladda upp sitt original i beställningen. Ingen snygg felsida om man inte fyller i namn eller email. Gillar inte att du öppnar undersidor som popuper. Bilderna på tröjorna skulle vara 300% större eller ngt, dom är på tok för små idag.

Gör om gör rätt
Tryckeributiken.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat