Visa ett inlägg
Oläst 2018-02-25, 20:40 #1
Byggarebob Byggarebob är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 3
Byggarebob Byggarebob är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 3
Standard Kosttjänst mot gymindustrin

Hej!

Robin heter jag, är 31 år och en driven entreprenör som är bosatt i Linköping.

Kost och träning är min passion. Jag är utbildad inom biokemi, har publicerat en bok inom ämnet fettförbränning/muskeltillväxt och driver hälsofit (www.hälsofit.se).

Allting började med en ide, att automatisera mitt koncept där jag visar människor hur mycket de ska äta/röra på sig för att optimera deras fettförbränning eller muskeltillväxt.

Under det senaste månaderna har jag gått på affärsrådgivning hos personen som var mentor åt både onlinepizza och lifesum, och arbetat fram en affärsmodell vilket vi tror kan komma att revolutionerna kostrådgivningen för gymkedjor.

Utan att gå in på några djupare detaljer, så söker jag en skön likasinnig (läs storsatsande och driven) entreprenör som har en stor och bred kompetens inom data. Det vi pratar om är att ha nog med kunskaper till att kunna konstruera en white-labeltjänst att synka med gymkedjors befinntliga appsystem.

Det handlar inte bara om att ”skapa den här tjänsten åt mig” utan att ha en partner att bolla ideer med och någon att ta denna resa med, för lyckats detta så kommer det att bli en resa heta duga 🙂

Det är ett stort plus om du är bosatt nära Linköping, men det mest avgörande är din ambitionsnivå och kompetens.

Det jag bidrar med är all kunskap (rent kost och träningsmässigt) som krävs för att skapa denna tjänst, en affärsmodell att applicera och grundläggande kunskaper inom html/css.

Hare bäst!
Byggarebob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat