Visa ett inlägg
Oläst 2022-07-22, 20:45 #228
kimsens avatar
kimsen kimsen är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 66
kimsen kimsen är inte uppkopplad
Medlem
kimsens avatar
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 66
Citat:
Ursprungligen postat av Kackalorum Visa inlägg
Du har ju inte en historia av att ta åt dig vad vi (jag) skriver, men jag ger det ett försök ändå.

motelguides är riktigt bra, grattis
videoslots är trademark infringement.
Jag har tagit åt mig av allt du har skrivit vännen. Bara för att jag ställer motfrågor eller tänker i andra banor så betyder det inte att jag inte tagit till mig av vad du skrivit.

Tack gällande motelguides, videoslots skulle jag inte tro är trademark infringement då det betyder "video spelautomater" och deras trademark specificeras:

Citat:
Disclaimer NO CLAIM IS MADE TO THE EXCLUSIVE RIGHT TO USE "VIDEO SLOTS" APART FROM THE MARK AS SHOWN
Description of Mark The color(s) gold, silver, and red is/are claimed as a feature of the mark. The mark consists of the words "VIDEO SLOTS" in gold above and below the words are representations of coins in gold to the right of the words in silver is a clindar design with a red top.


Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand
Estibots värdering är helt irrelevant här. Domänen har egentligen bara en potentiell end-user-buyer, och att de skulle bjuda dessa pengar för den gissar jag är sisådär en på hundratusen. Det kan även röra sig om ett trademark infringement.

Skulle jag ha fel är jag den första att gratulera, men jag skulle också bli mycket förvånad. Personligen skulle jag ej förnya den, men det är jag det.
Jag har skrivit till HKJC som tog sig tiden att svara att dom "generellt sett inte köper digital egendom" men att det skulle höra av sig om det skulle finnas något intresse längre fram.

Who knows...

Senast redigerad av kimsen den 2022-07-22 klockan 20:52
kimsen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat