Visa ett inlägg
Oläst 2015-01-06, 19:37 #3
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Hej,

Kan inte avslöja något här då konkurrensen kan se denna tråd och jag vill inte ge inspiration till förbättringar genom denna tråd.

Det rör sig om något som redan finns men eftersom jag har arbetat hårt på att bygga upp mycket sedan Juli 2014 blir det hur enkelt som helst att ta över den svenska marknaden.

Det går bra med mindre om ni kan bistå med verktygen jag behöver så som kontor, telefonin är för supporten allt hänger ihop.
Pengarna jag vill ha skall gå till att anställa en del "andra" som jag inte kan nämna här.

Mycket av arbetet är klar jag behöver hjälp med "offline" delen och mindre investering för att dra igång det hela.

Det är något som fungerar och ser jag att ni är like drivna (motiverade) som mig så kan vi expandera globalt också, det är mer än möjligt då jag har grunden klar globalt också men det kommer att kräva arbete, bra planering samt utmärkt support.

Det rör sig om mycket pengar långsiktigt med låga utgifter.

Erfarenheten finns där, så konkurrensen är ute ur spelet ganska snabbt.

Det rör sig om miljarder i omsättning om vi expanderar globalt, dock detta skulle behöva fler anställda och låga bank avgifter.
Lindalicious är inte uppkopplad