Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-01, 09:44 #119
Undoredoos avatar
Undoredoo Undoredoo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 179
Undoredoo Undoredoo är inte uppkopplad
Medlem
Undoredoos avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 179
En ganska "rolig" historia som ägde rum under fredagen. Mailen strulade ju som sagt redan från morgonen (återigen), och då passade jag på att skicka ett sakligt mail till Loopia där jag beskrev att min nästa faktura blir den sista, om inget mirakel inträffar. Nämnde också att kompesationen som erbjöds var ett skämt.

Dagen gick och jag kunde inte läsa mail. Tidigt på eftermiddagen uppenbarade sig möjligheten att köra på en polares co-location-server till ett förmånligt pris och med fläckfri historik vad gäller nertid. Jag bestämmer mig för att köra på det, och skickar in uppsägningen till Loopia. Klockan är väl typ 16.30 vid det här laget har jag för mig.

Fem minuter senare börjar mailen fungera igen och ett svar från Loopia på mitt tidigare mail har inkommit. De ber om ursäkt för strulet som har varit och erbjuder rabatt på min kommande faktura, på en summa motsvarande 3 månader.

Tänk om jag hade kunnat läsa mailen några timmar tidigare...då hade jag kanske nappat.

Fast troligtvis inte ändå. Rabatten hjälper ju inte mycket om mailen fortsätter att strula.
Undoredoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat