Visa ett inlägg
Oläst 2004-04-30, 01:42 #20
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
MickeH MickeH är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 183
Jag måste säga att även om jag var lite kritisk i mitt förra inlägg så vill jag rätta till den saken genom att framföra tack till alla som har kommit med idéer på vilka tjänster man skulle kunna ha som tex. Christian om det här med att dom skulle kunna faxa in texter, har även fått nått PM som jag ska fundera på vidare men dom kanske intressantaste förslagen har kommet till mig direkt via andra vägar som en följd av denna tråd. Kom gärna med fler idéer och synpunkter för även om jag inte använder dom så kanske någon annan har nytta av dom och kan använda dom i sitt projekt.

Sen denhär frågan jag hade om att driva ett projekt tillsammans över nätet skulle det vara möjligt eller är det bara ett önsketänkande från mig. Jag kan ibland tycka det saknas något man går på jobbet träffar samma kunder, partners och driver samma typ av projekt som man alltid har drivit. Dessutom har jag för vanna att alltid driva projekt i egen regi, nu ska jag i och för sig inte klaga men man har inte precis lyckats skapa något nytt Microsoft. Det är kanske här jag med fler tänker fel. Kanske är det bättre att ta en liten bit ur en STOR kaka än en stor bit ur en LITEN kaka. Det är så lätt att man vill ha hela kakan själv.
Ska nog inte skriva mer nu så jag inte skämmer ut mig totalt…..

Föresten jag måste framföra ett STORT tack till ni som driver detta forum och till alla ni som gör det värt att besöka med era inlägg.
MickeH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat