Visa ett inlägg
Oläst 2016-11-27, 16:05 #9
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Alltså, jag antar att det inte är designen du vill ha feedback på, du har ju bara köpt ett färdigt tema för några dollar och lagt in ditt content:

http://demo.interface.club/itsbrain/...ght/index.html

Men du ville ha lite feedback, här kommer det:

Du blandar svenska och engelska hej vilt. Håll dig till ett språk på sajten.

Du laddar bilder i fullstorlek och trycker ihop dom istället för att ha ordentliga thumbs. Det ser dumt ut och gör sidan trögare.

Det känns som oerhört mycket saker att fylla i för att registrera sig. Varför inte låta besökaren fylla i epost för att bli medlem och sedan plocka resten senare, på så sätt tar man bort en stor tröskel för registreringen.

Formateringen av telefonnummer är inte bra. (###) ###-####. Vi använder normalt inte parentes när vi skriver ut ett telefonnummer i Sverige. Skippa det.

Varför skall man ha användarnamn? Räcker det inte med epost?

Det finns en knapp längst upp till höger för att slå på och av filter, men det framgår inte vad filter är.

Överlag är textstorleken väldigt liten. Sidan känns plottrig.

När man trycker på "Skapa annons" på vänster sida av skärmen så kommer det en popup på höger sida av skärmen som säger att man måste skapa ett konto. Varför måste man skapa konto? Kan inte skapandet av annonsen leda till att ett konto skapas så att jag slipper det steget? Varför är feedbacken på klicket på knappen på helt andra sidan av skärmen, jag sitter med en stor skärm och fick känslan av att knappen "Skapa annons" bara inte fungerade. I felmeddelandet "Var vänlig logga in för att skapa annons.", varför finns det inte en länk till att logga in? Länk till att registrera sig? (om du nu måste ha registreringen kvar)
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat