Visa ett inlägg
Oläst 2014-08-31, 10:39 #4
x264 x264 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 342
x264 x264 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 342
Citat:
Ursprungligen postat av nworks Visa inlägg
Tack för din kritik. Dock är flat design, det som är inne just nu, det är trenden och har varit ett tag nu, därför tycker vi det är viktigt att man följer det till en viss grad Flat design säljs och uppskattas enormt mycket i USA har vi märkt.


Absolut, men det är också påväg bort strax (kanske om ett år eller två, det kommer ju inte försvinna såklart och kommer alltid finnas massor av arbete, men det börjar ju avta i alla fall vad jag märkt.). Eftersom jag vet att du hänger på t.ex. dribbble och kollar på designs som INTE är flat, så säger folk "skönt att vi börjar gå ifrån flat osv."

Men det är lite som en sinus-kurva, det kommer och går helt enkelt och jag vet att ni kommer vara redo för det också. För ni gör fantastiska design i alla fall. Men just presentationssidan där var jag inte helt övertygad om.

Vet att det är inne just nu och det är klart att ni ska följa trenden för att generera pengar. Jag säger bara vad jag personligen tycker, sedan finns det väl folk som inte kan få nog också

Jag menar, jag tröttnade också på den icke-platta stilen.

Senast redigerad av x264 den 2014-08-31 klockan 10:42
x264 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat