Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-23, 23:00 #53
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Lite kuriosa Min site ligger precis nedanför deras på sökordet e-butik, jag har inte sökmotoroptimerat annat än att jag har sökmotorvänliga URL:er i Joomla som jag använder. Och förståss lagt in metataggarna.

Sidan som är på Google är ju förståss ingen sida som har sökmotorvänlig URL utan den vanliga startsidan.

Då kan man ju undra om det verkligen är värt pengarna att anlita en sökmotoroptimerare hehe...

Jag har legat topp 4 länge men när jag bytte design för 2 månader sen eller nåt så åkte jag ner till plats 14 av någon anledning men nu har jag börjat åka uppåt igen så jag hoppas återta en högre plats igen snart utan trix.

Jag kan ju nämna också att jag brukar som klein skrev tidigare i tråden att jag varnar också mina kunder för sökmotoroptimerare så fort mina kunder hör av sig och säger att dom har kontaktats av ett antal obskyra optimerare som lovar väldigt mycket och dom tycker att det låter så bra att jag är inte direkt positiv till kostnad och resultat av deras jobb Självklart får dom bestämma själva om dom ska lägga ut pengarna eller inte.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat