Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-07, 20:46 #9
agneos agneos är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 30
agneos agneos är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 30
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Förstår mycket väl din tanke men det blir ofta lite fel. När du sätter dig ner och slötittar på TV på kvällen medan du får i dig en bit mat, brukar du då först sätta dig ner och analysera ditt sinnestillstånd, gå igenom samtliga kanaler, kolla om det finns några passande webbtv-sändningar, läsa recensioner på nätet, se vad Aftonbladets TV-guide har att säga, titta igenom din DVD-samling, ringa runt till vänner och släktingar för att höra om de har några tips och först därefter sätta dig vid TV:n? Det känns inte som en lyckad strategi i längden

Åter till ämnet ochTS. Du missar helt att berätta vad du själv bidrar med i samarbetet. Just nu känns det lite som "jag lyckades inte sälja sidan och har ingen aning om vad jag ska göra med den så försöker få någon att jobba gratis åt mig tills vidare". Inget fel med det i sig men då är det bättre att tala om det direkt.
som jag sa innan det här är en samarbetes tråd där söker jag samarbete eftersom jag kan inte driva hemsdian ensam, jag försökte sälja domänen men det gick inte så har jag tänkt driva den nu och jag söker ingen som ska bara jobba och jag ska ut och ha roligt jag söker någon som ska hjälpa till med hemsdian och vill samarbeta och om ni är ej intresserade så förstör inte tråden.

om ni går in i hemsdian kollar så jag har skrivit lite och fixat den med wordpress men tyvär jag har inte så mycket tid just nu och den måste uppdateras en eller två gånger per vecka så det jag söker någon som vill samarbeta sidans domän är mycket bra som ni ser.
agneos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat