Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-19, 23:53 #4
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Citat:
Ursprungligen postat av Terabyte Visa inlägg
Måste säga att både kommunikationen, betalningen och överföringen av domänen gick snabbt (3 dagar) och smidigt. Inget att klaga på!!

Har än så länge inte fått sidinnehållet, på grund av att det är en del att ladda ner och lite tekniska problem med att fixa ett FTP-konto till mig, så jag kan komma åt och ladda ner allt.

Dock är det inte något som stör mig så enormt för tillfället -det löser sig säkert till det bästa.

Om ni är många som har dåliga erfarenheter, så kan det vara så att personen har verklingen förbättrat sig (??). Har köpt en del domäner på WN denna höst och denna affär var lika smidigt som de andra, kanske t.o.m. en av de smidigaste.
I min erfaring var det inga problem med den biten, det var efteråt jag upptäckte att det jag hade köpt inte stämde överens med vad han påstod, i trafik och inkomster, efter det så blockerade han mig på msn, och svarade inte på telefon/sms.

Dessutom menar jag att han inte kan vänta sig att bli förlåten genom att skapa nya profiler och försöka fula på på samma sätt som tidigare, ska han ha någon sådan chans så är det i mina ögon öppenhet och ärlighet som gäller, samt att han gör rätt för sig i tidigare affärer.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat