Visa ett inlägg
Oläst 2004-07-16, 01:12 #6
zorans avatar
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 598
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
zorans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 598
Citat:
Ursprungligen postat av festiz
Citat:
Ursprungligen postat av Jester
Designad för Firefox och en skärmupplösning på 1024x768
Den är ju validerad och fungerar alldeles utmärkt i 800*600 också.
Därför att det verkar som om det bara är Geckomotorn som stöder :hover på tabellceller vilket jag använder mig av, dessutom så vill jag ge browsern i fråga lite PR.

Citat:
Du kanske skulle skapa en subdomän för admininterfacet istället för att ha det länkat genom bilden uppe till höger. Finns egentligen ingen mening med att låta besökarna se det.

Kan jag göra.. Jag gjorde mest så för att snabbt kunna administrera det när jag jobbar med sidan. Kommer nog skapa en subdomän i framtiden.

Citat:
Ramen ändrar höjd då undermenyerna tillkommer. Inget allvarligt, men lite irriterande är det
Hur tycker du att jag ska lösa detta då? På de sidor där innehållet flödar över så är det ju tänkt att designen ska kunna flöda på utan störningar. Är det verkligen så störande?
Vet inte direkt om du tänker där rätt. Jag tycker att sidans syfte verkar vara att presentera DIG själv och dina kunskaper.

Det meddelandet du sänder är att du inte klarar av att skapa sidor som fungerar i alla webbläsare. Dessutom sänder du budskap att du föredrar webbläsare som inte är "standard".

(Jag antar att så är inte fallet) Jag skulle personligen inte ge efter min egen PR för Firefox-s skull.

Även om :hover på tabeller inte stöds av IE, så finns det fiffiga sätt att fixa det. Lek lite med properties för listor, så får du se.

/Zoran
zoran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat