Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-26, 23:33 #8
JB72 JB72 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 8
JB72 JB72 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 8
Standard Budget

Ja, min budget räcker kanske inte till "några 100 000", men 100 000 kanske jag skulle kunna sträcka mig till om det behövs. Jag kan dock kompromissa i funktionalitet för att få ner priset, eftersom jag inte vet om min affärsidé ens fungerar i dagsläget.

Jag är dock beredd att ta risken...

Jag har stor erfarenhet av att outsourca jobb, men detta känns för svårt att outsourca då det krävs kopplingar till bl.a svensk bokföring etc. och då vill man att det ska bli rätt.

Även om jag har lång och framgångsrik erfarenhet av entreprenörsskap inom IT så är min specialitet inte just e-handel och webbdesign. Är därför fortsatt intresserad av att höra om det finns någon duktig person inom området där ute som är intresserad av att tjäna en hacka på att hjälpa mig att bygga mitt system? (Jobbar på kravspec...)

När jag kollat på flera ehandel/affärssystem lösningar som verkat mycket intressanta (tex specter.se) så har jag efter kontroll hos allabolag.se tyvärr sett att många av de bolag som hostar tjänsterna endast har en omsättning på en eller ett fåtal Mkr. Det gör mig lite skeptisk. Det är ju inte helt optimalt om man bygger en e-handelslösning utan att vara säker på att bolaget som hostar tjänsten finns kvar nästa dag?
JB72 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat