Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-06, 19:38 #19
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
okej, ironin haglar. men saken är väl den att du helt enkelt vuxit _för_ mycket _för_ snabbt. är väl då det brukar bli sådär? hamnat i någon slags rutinarbete istället för att kontinuerligt utvecklas.. även om man förstår att packning och allt vad det heter är mer eller mindre oundvikligt.

nu är jag ju inte riktigt insatt i vad du egentligen pysslar med men så länge förtjänsten motsvarar arbetet så är det väl ändå värt det förhoppningsvis? =) annars kan det ju kanske vara värt att ta steget tillbaka och utveckla tjänsten till något annat som är mer rätt.

Citat:
Hade jag räknat min framgång enbart med hur mycket pengar jag drar in, så hade jag garanterat jobbat inom ett annat område, porr!
saken är väl ändå den att vad jag förstod att MissDomain menade med det där är väl att det går att tjäna en hel del pengar på mer eller mindre enkla sätt som utnyttjar att det finns sånt stort "kundunderlag"/målgrupp. bara genom att lägga upp ett bildgalleri med diverse 'attraktiva' filmer och allt vad det kan innebära kan man ju leva på nya kunder hela tiden och kanske inte behöver bygga upp en kunddatabas och ta vara på varje enskild kund lika omsorgsfullt som man behöver om man t.ex. tillhandahåller stickade yllestrumpor eller vad det nu kan vara.. just pga skillnaden i omfattning av marknad..
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat