Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-07, 10:54 #9
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av fooztr Visa inlägg
Hittade en bugg på sidan.
Är det löst? Har tyvärr ingen möjlighet att kolla med Windows XP Borde helt klart fixa det.

Citat:
Ursprungligen postat av fooztr Visa inlägg
Förövrigt så är sidan helt okey tycker jag. En fin bg på sidan vore inte fel, utöver det så var det en fin struktur och en lätt navigerad design.
En fin bakgrund hade inte skadat. Synd bara att jag inte lyckats ta fram något som såg bra ut, därför blev det som det blev

Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne Visa inlägg
Bra sida! Smart idé att lägga in kommentarer från twitter. Får man fråga hur du implementerat den kopplingen och varför du lagt tweetsen i databasen istället för att använda en twitter-widget? Också smart att du listar de senaste recensionerna på framsidan det borde ju göra folk mer benägna att recensera.

Designen tycker jag inte är helt 100%. Vissa boxar har rundade hörn och andra fyrkantiga. Plus att färgerna i färgschemat känns fel. Footern ser amatörmässig ut. Länken "Mer om Surftown på Twitter..." på alla sidor länkar dessutom alltid till Loopia.
Satt först och lekte med twitter widget men det blev inte bra så jag tyckte det var enklare att använda deras RSS-feed för sökningar och uppdatera var 30min (vilket jag tror jag gör).

Tack, ska ha det i åtanke när jag ser över designen sen. En snyggare footer hade helt klart inte varit fel, det håller jag med om Länken till twitter fungerar nu korrekt.
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat