Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-06, 16:50 #5
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1 501
Tack för feedback!

@nelsta: Det finns ingen sådan funktion, däremot kan du maila in och på så sätt tipsa om ett webbhotell. Jag kommer dock så snart som möjligt ta fram en funktion för företag att lägga in sitt egna webbhotell. Det finns för många där ute för att kunna administrera alla.


mynameisfredrik: Ja det är nog för få färger, jag får kanske på sikt jobba med ett bättre gränssnit. Eller rättare sagt, någon som är bättre än mig får göra det

Jag har fastnat för Arial, men kanske är Verdana bättre?

Ja det kommer tillkomma funktioner och tjänster på webbplatsen. Detta är vad jag tagit fram att börja med. Har några tips på fler funktioner än de jag nämner i mitt första inlägg så tar jag gärna emot det

Internetionella marknaden är så stor. Jag har tittat på det men det är ingen lätt marknad att ge sig in på. Kanske när jag känner att den svenska tjänsten utvecklats längre än vad det har idag.


@Santos: Ja jag håller med, lite mer färger hade inte skadat. Jag får nog ta in en designer och göra en ansiktslyftning med tiden.

Anledningen varför det är så "komplicerat" att recensera ett webbhotell är för att jag vill undvika en stor del fusk och smutskastning mellan konkurrenter.

Vid recensionen så antar jag att du menar att utlåtandet är jobbigt att skriva. Jag ser det som en recension utan utlåtande inte är värt speciellt mycket för en blivande kund. Därför tycker jag man ska kunna argumentera varför man ger betyget som man ger. Sen tar det ungefär 2 minuter att skriva och skicka in en recension. Det ser inte jag som "komplicerat". Det är så jag tänker men jag förstår vad du menar
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat