Visa ett inlägg
Oläst 2015-01-09, 19:07 #20
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Citat:
Ursprungligen postat av yakuzaemme Visa inlägg
Om dessa saker faktiskt stämmer skulle du kunna gå till vilken investerare som helst och få miljoner på sekunden.
Exakt!

Det jag tänker om responsen på denna erbjudande är att antingen är dem flesta panka eller så kan dem ingenting om affärer.

Jag är förvånad själv minst sagt

Jag är medveten om att jag kommer att behöva ge bort hundratusentals och eventuellt miljoner per år på grund av detta samarbete (Sverige endast).

Men det går jag med på då jag prioriterar att spara tid och lansera det här snarast.

Citat:
Ursprungligen postat av yakuzaemme Visa inlägg
så jag tror det är passande om du förklarar lite mer och hur just ditt företag inte ska bli likt din konkurrent exempelvis.
Där kommer erfarenheten in, grunden som redan är klar (tar flera år och kostar mycket) samt många brister hos konkurrensen.

Viktigaste av allt erfarenhet från exakt samma sorts projekt utomlands.

Problemet för konkurrensen är det att de behöver extern hjälp för att komma igång, så mycket handlar om "tur"...

Med mig behövs ingen extern hjälp för att komma igång.

Jag kan inte berätta allt i detalj om vad jag tänker göra för att ta över marknaden, men jag kan säga för och nackdelar om vi träffas.

Finns ingen svaghet i detta plan och jag kommer att tjäna riktigt bra på det, vill bara ha en partner så att jag kan dra igång snabbare.
Lindalicious är inte uppkopplad