Visa ett inlägg
Oläst 2012-08-28, 13:50 #8
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Alla får problem då och då och det är hur man hanterar problemen som skiljer axet från vetet.

Binero brukar vara föredömliga på den punkten. De är öppna och ärliga och snabba att
uppdatera sin Binerodrift.

För en pizza i månaden är det svårt att begära 100% uptime.. Är dina siter så kritiska
bör du nog kontakta ett större outsourcing-bolag där du kan få helt redundanta servrar
placerade i olika världsdelar. Priset handlar nog om ca 10.000 pizzor per månad.
Kristian jag är ledsen med jag håller inte med dig. Och det handlar inte heller om pengarna eller att det händer då och då. För att det händer betydligt oftare än då och då med dem. De levererar en tjänst som de tar betalt för. Kan de inte leverera den ska de inte heller erbjuda en sådan tjänst, punkt slut. Det är möjligt att de har satt för låga priser på sina tjänster och kan nu inte leva upp till det de har lovat men då får de helt enkelt höja priserna. Jag betalar mycket hellre mer för en tjänst som faktiskt fungerar än sitter i telefonköer i flera timmar. Och ja, vi har redan flyttat våra viktigaste sajter från dem men vi har några andra kvar.
DanielN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat