Ämne: Proinet nere?
Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-14, 09:11 #24
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
Är det bara jag som blir grymt oroad av det huvet skrev!? Senast de blev hackade så var ju sidorna nere i 3 dagar.

Jag försvarar egentligen inte Proinet. Jag håller till 100 % med er alla att informationen ständigt är genomgående usel vid dessa krascher. Att som Proinet säger att man ska ringa för att få information är oförsvarbart och oprofessionellt.

Staffanos: Jag kanske egentligen bara talar för mig själv som svor mig själv blå senast de kraschade men sen inte gjorde nåt åt saken ändå. Resonerar som att om jag väljer den billigaste lösningen så kommer det finnas nackdelar, jag har sett nackdelarna men valt att inte göra nåt åt det. Tror ett par här är i samma situation.

Kan det kanske vara rättvisare att se det som ett köpa en begagnad bil på Blocket. Även om ägaren säger att den funkar bra, servicepapprena är ok så startar den inte vissa vinterdagar...eller ska jag helt enkelt lägga ned billiknelserna?

Den här gången kommer jag själv i alla fall att byta hotell för mina större sidor. Innan hade jag råd med att det var si och så med pålitligheten, men inte längre.
clirre är inte uppkopplad