Visa ett inlägg
Oläst 2012-03-23, 01:50 #48
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
Fick aldrig veta det själv
Men fick dock mina pengar förutom 97 kronor men det är inte hela värden utebli dessa men programmen blev dock stängda.

Tycker själv inte att man har gjort något fel eller något likande som ska få det avstängt webbsidorna.

Adtraction erbjuder varken kontakt med annonsörer ställa frågor.
Kollar man på dem flesta nya sidorna så har affiliate sidorna typ

Keyword policy:
Incentivetrafik:
Länkning till undersidor:
SEO

Linkade där annonsören markerar vad dem tillåter, och om man får köpa eller sälja sökord allt sådan saknas på Adtraction.

Tar man typ Affiliator.com dem har ett meddelnings system så man kan fråga annonsören direkt själv och se vad dem tycker om tillexmpel om man får köpa sökord och likande.

Det saknar också Adtraction.

Är det så något affiliate företag saknar dessa system då bruka annonsören skriva i beskrivningen om dem tillåter typ Sökord eller typ Rewards.

Det är oftast standard, och nämns det ingenting och går inte kontakta annonsören så lägger man ju upp dem.


Men skulle Adtraction gjort det lite mer seriöst så kanske man hade förmedlat mer Relevant trafik om man hade vetad vad annonsören godkänner.


Tycker är jävligt dåligt stil från Adtraction stänga av mina webbplatser.
Sedan får man inte ens veta vart ifrån vilka annonsörer som klagar.

Sedan finns knappt någon sätt alls förmedla.
Nä Adtraction är under all kritik, som tur är så är det gött om affiliate företag som är mer seriösa på marknaden.

Däremot jobbade jag mest med

Byggmax
Pengos
och
Något spelbolag som ser ersättning för registerning och leads.
Både byggmax och spelgrejet hade man jobba med i under längre tid så antar att det var pengos som gnällde, eller så ville bara adtraction stänga av mig.

Senast redigerad av smsnetwork den 2012-03-23 klockan 01:54
smsnetwork är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat