Visa ett inlägg
Oläst 2012-02-01, 23:13 #46
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 90
Äntligen efter flera månaders sammarbete med programen på adtraction så tänkte jag kunde pusha på några program nu fick jag nyss meddelande ifrån adtraction.


Hej Mikael,

Efter upprepade klagomål från annonsörer avseende kvalitén på trafiken
från dina sajter har vi tyvärr varit tvungna att stänga av dem.

Jag beklagar detta, men vi måste förstås lyssna på annonsörerna. De
kan inte betala för sådan rewardtrafik.

Lycka till med verksamheten framöver. Nästa utbetalning görs omkring
10 feb och finns på ditt konto följande bankdag.

Hälsningar


Simon Gustafson


Adtraction Marketing AB | Jakobsberggatan 16 | 111 44 Stockholm | Tel
08-35 92 00 | Fax 08-55 11 65 57 | www.adtraction.com


Annonsörerna nämnde inget om villkoren eller vad dem godkänner, samtidigt har dem haft 1 hel månad på sig avsluta sammarbete om dem tycker pusningen blev förhård och för dyrt. Istället väntar dem till efter månad shifted att man har pushad en hel månad sedan avslutar dem sammrbete med oss. Samtidigt stoppar Adtraction hemsidorna.

Annonsörerna nämner ingen information och har kollad programmen på andra affilitesföretag där dem meddelar olika på olika ställen.

Men inte på adtraction och dem har inget meddelande system så man kan fråga annonsörerna innan man pushar på, dem låter än pusha på en månad och när summorna är ändå på tanke låga mot vad vi verkligen hade kunnat pusha på så avslutar dem hela kittet.

Tycker det hela händelsen ser skum ut och dem försöker undvika och betala bara så ska låta en jurist gå igenom händelsen och avtalen så får vi se vad vi kommer fram till.

Efter denna händelse så lär man ju knappast ens vilja använda Adtraction något mer.
smsnetwork är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat