Visa ett inlägg
Oläst 2006-03-15, 15:02 #14
MrMercutios avatar
MrMercutio MrMercutio är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 16
MrMercutio MrMercutio är inte uppkopplad
Nykomling
MrMercutios avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 16
Jag tycker det är en prioriteringsfråga egentligen. Eftersom jag inte går back utan säljer i utlandet så kan det ju inte vara sajtens utseende som avskräcker så mycket. Det borde i så fall vara mycket svårare att sälja till utlandet än till Sverige, med tanke på de praktiska svårigheterna det innebär.

Min målgrupp är ju också inte personer som irriteras över att jag använder mig av tables och inte av en tabellös design, eller som oroas av antalet HTTP-requests mot servern, eller som tänker på om GD-library förminskar bilderna fel eller rätt. Deras krav är enkla: de ska inte ta för lång tid att ladda ner sidan, den ska vara överskådlig, och varorna ska beskrivas på ett bra sätt.

Visst, jag tänker på allt det där som jag listade- men så länge försäljningen är schizofren som den är så funderar jag vidare, och då inte så mycket på utseendet utan mera på andra saker.

Men det är klart, utseendet måste förbättras, och kommer att förbättras - vad det lider.

PH är en förkortning av Pedersen Handel, som är företaget bakom sidan "The Northern Home Shop".
MrMercutio är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat