Visa ett inlägg
Oläst 2019-07-07, 17:07 #1
Selans avatar
Selan Selan är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 86
Selan Selan är inte uppkopplad
Medlem
Selans avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 86
Standard DatingFactory konto med 8st sidor från 2015

Hej,

Har totalt 8st DatingFactory sidor med start från 2015 och senast lades upp 2018.

Jag har i princip inte gjort något alls förutom att koppla domän och lägga upp en ny bakgrund på vissa, inget annat märkvärdigt och sedan har detta blivit liggandes.

Hela kontot har totalt genererat 928,73 USD och det ligger 127,98 USD på kontot.

Den sida som genererat mest är en .SE domän av en annan dejtingsida / sexdejting.

En bra sida som genererar en del är sida för lesbisk dejting med tillhörande FB-sida med 113 likes och 116 pratar om detta (Endast gjort ett fåtal inlägg).

Har även en sida för MILF-dating, mycket bra domän med .SE och en holländsk variant med .NU (Samma engelska ord)

Hela kontot skulle kunna ha gett betydligt mer än vad det har gjort och för den som lägger mer tid (och är mer kunnig än vad jag är) så kan det säkerligen ge mer pengar.

Det ligger ett bra värde i domänerna och sidorna har nu funnits ett tag.

En försäljning av hela kontot är att önska där du tar över allt och kan därefter jobba vidare på ett bättre sätt.

Skicka gärna ett meddelande så skickar jag alla länkar till vilka sidor som gäller.

Efter att du tagit reda på vilka sidor som gäller så kan vi diskutera pris som känns bra för alla parter.
Selan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat