Visa ett inlägg
Oläst 2018-07-04, 00:02 #12
Malmö Cloud Malmö Cloud är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Jun 2018
Inlägg: 12
Malmö Cloud Malmö Cloud är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: Jun 2018
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av wave media Visa inlägg
Hej!

Lite snabba tankar, innan ni börjar hjälpa andra kunder med seo. Jag gjorde en snabb analys av er sida, ca 10 minuter, och här är lite saker jag upptäckte:

På er sida är det ganska mycket blandning mellan engelska och svenska. Även texten bör en profesionell content writer se över, så att det flyter på bättre. Även fixa alla gramatiska fel och mellanslag efter , och liknande grejer.

Alla länkar på sidan fungerar ej, och de brukar skicka random mellan de olika språk ni erbjuder.

Ni har 1,660 sidor indexerad i google, så det är nåt ni bör se över ASAP.

Enligt screaming frog har ni 12 815 sidor, andra att det är nåt in inställningar som ni klantat till?
Minst 8 st sidor är 404 error.
över 20 st 203 och 301 error.
Äver 8000 saknar H1.
Över 90 bilder saknar alt text.
Minst 2000 sidor saknar H2.
Nästan alla saknar meta descriotion.

2240 sidor som har titel över 65 charachter, antar att det är samma som H1, vilket tyder på latheten kanske?

Så innan ni hjälper andra med SEO, kan ni utveckla varför ni valt att utesluta de steg från er hemsida?

Tycker det är intressant att se er vinkel, man kanske lär sig nåt nytt?
kanske du först bör vara säker på vad du säger och få alla fakta rätt titta på skärmbilden av google-sökning https://ibb.co/fSZqjy bättre än nummer ett resultat, men om du gillar att betala Google för all din trafik och varje klick är det bra med mig

Senast redigerad av Malmö Cloud den 2018-07-04 klockan 00:05
Malmö Cloud är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat