Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-24, 11:41 #52
webbtekniks avatar
webbteknik webbteknik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 571
webbteknik webbteknik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
webbtekniks avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 571
Måste säga att jag tycker det är tråkigt att så många är så extremt negativa och nästan på gränsen till påhopp. Tycker att folk i stället borde koncentrera sig på mer konstruktiv kritik (som vissa självklart också gjort).

Måste hålla med i vissa frågeställningar som ställts, tex:
---------------------------------------
"Alla annonser en tia *"
"* Telias avgift på 3.50 Sek tillkommer"

Är det gratis för alla andra operatörer eller? :/
Om jag ringer med tex. BBB, Tele2 eller Comhem är det gratis för mig då?
---------------------------------------

Om jag inte har Telia tillkommer då inte denna avgift mig?

Måste även hålla med om att det är på gränsen till att luras med alla annonser en tia när de kostar 13:50 för kunden. Anledningen till att de på tex tv ofta skriver priset är 5 kr, eventuella operatörsavgifter kan tillkomma beror på att de inte på förhand vet vilka avgifter de olika operatörerna tar och det kan bli så många olika avgifter (telia, comviq, halebop, 3, vodafone osv som alla kan ha olika avgifter) men här verkar det ju vara väldigt klart att det kostar 3:50.

Håller även med om att domännamnet inte är så bra då det handlar om att byta saker och inte köp/sälj.

Personligen tror jag också att det är en väldigt tuff och mättad marknad som bytbyt.se försöker slå sig in på.

Tycker det är mycket bra av Jacob att bjuda in bytbyt.se till diskussionen och håller helt klart med om att detta borde bli standard i framtiden när olika webbplatser diskuteras. Även kred till bytbyt.se som vågar sig in här trotts de nästan påhopp som varit.
webbteknik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat