Ämne: Sökord
Visa ett inlägg
Oläst 2003-10-29, 23:23 #18
Pekay
Guest
 
Inlägg: n/a
Pekay
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by Jome@Oct 29 2003, 21:15
Citat:
Du betvivla att det finns sajter som inte SÄLJER statistiken. Vågar du satsa pengar på att det finns sådana som gör det?
Det du glömmer Jome, är att det finns sajter som använder sig utav Google´s API och kan själva monitera vad folk söker på sin egen "Google-motor".
Jag trodde i min enfald att vi diskuterade vad som söks på Google.com/se/etc och inte på partnersajt eller minisajter som använder Googles begränsade API. För övrigt tror jag fortfarande inte att de som är någorlunda stor partner till Google säljer eller ger ut sådan information men jag ser mig gärna rättad, om du nu kan visa att jag har fel.

Jag sätter för övrigt inte pengar på något jag inte är säker på, därav "betvivlar".

Citat:
Så...Något annat du vill veta?
Uh, attitydproblem?
Citat:
Jag trodde i min enfald att vi diskuterade vad som söks på Google.com/se/etc och inte på partnersajt eller minisajter som använder Googles begränsade API. För övrigt tror jag fortfarande inte att de som är någorlunda stor partner till Google säljer eller ger ut sådan information men jag ser mig gärna rättad, om du nu kan visa att jag har fel.
Google´s API är inte begränsat alls till partnersajter som är stora och seriösa.
Förklara gärna isf vad du menar med begränsad, för jag ser inga begränsningar alls.

Vad spelar det för roll om folk söker på Google.se eller Eniro.se, samma träffar.
Ena visar (lite) statistik, andra inte. Det är hur som helst intressant och köpvärt.

Nej, jag tänker inte ge ut sajten jag använder för att kolla keywords.
Jag är inte ute efter att få mer konkurrens.
Använd google.se och sök efter det svar du är ute efter.

Jag kan iaf garantera dig att det finns bra många som säljer.
  Svara med citatSvara med citat