Visa ett inlägg
Oläst 2013-10-18, 20:45 #27
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalicious Visa inlägg
Köpte precis 14 domän på Space2U med kort omgående transaktion.
(Fick betala 2 fakturor med kort en efter det andra, eftersom de säger att man kan bara ha 10 domän per faktura)

Sedan köpte jag 10 domän på WK.se men det var inte omgående, verkar manuellt väntar på att jag får bekräftelse via email.

Edit: fick email bekräftelse precis från WK.se är nu osäker på om det är manuellt eller ej men tog 5-10 minuter.

------------


En annan viktig sak som jag blev besviken av var att jag kollade om domänen var tillgängliga på Crystone's hemsida, men sedan när jag skulle köpa domänen så visade det sig att informationen om domän tillgänglighet som jag såg på crystone inte alls stämde.
Angående domänsöket på vår hemsida, den visar enkelt och snabbt domäner som är lediga eller inaktiva. Om man sedan klickar sig vidare till "Beställ" så gör den en ordentlig check om domänen är ledig eller upptagen. 99% av fallen så är domänerna man söker efter direkt på vår hemsida ledig, men tyvärr vissa undantag att domänerna är upptagna.

Då vi själva har tagit fram detta sök så utvecklar vi självklart vidare på detta och försöker få det att fungera till 100%. Du får gärna hojta till om du har några frågor eller liknande!
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat