Visa ett inlägg
Oläst 2008-08-15, 16:25 #123
NuCos avatar
NuCo NuCo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 903
NuCo NuCo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
NuCos avatar
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 903
Citat:
Originally posted by jayzee@Aug 15 2008, 15:49
iPhone helt klart!

Har själv HTC:n på jobbet och är inget att rekommendera, av min erfarenhet så skall man hålla sig undan från alla Windows Mobile - baserade telefoner, de är helt enkelt för krångliga, dialogrutorna kan hamna ovanför/under varandra, jobbigt interface m.m. Jag har iPhone privat och är hur nöjd som helst, kollar min mail ofta, synkar kalender med google calendar osv.. Kan också nämna att jag varit i kontakt med SonyEricsson's "värsting" X1 och är inget att rekommendera, just pga. Windows Mobile. Extremt slö och svåranvänd, jag hade tom. problem med att förstå hur man ringer med den
Det visar ju hur du är som person bara :P

Skämt å sido... Jag har haft WM telefoner sen QTek 7070 kom ut och det är några år
sen. Dem har bara blivit bättre och bättre och Diamond är ett bra exempel på detta.
TouchFlo är nice, med en hemkokt ROM (lycka till med detta på en iphone) så tar man bort
funktioner man inte vill ha, stoppar in det man vill och vips så har man en mobil som är snabb,
har kvar gott om minne att köra program i och ser läcker ut.

Har lekt med Iphone i några dagar och kan inte säga att jag skulle vilja byta min Diamond
mot den.

Jag tror inte på att X1 kommer bli succé. Den släpps alldeles för sent och dess storlek
talar lite emot den.

Men smaken är som baken. Alla har vi våra favoriter. Peace!

Önskar alla en trevlig helg!!!
NuCo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat