Visa ett inlägg
Oläst 2019-12-13, 13:26 #4
SysXpls avatar
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
SysXpl SysXpl är inte uppkopplad
Nykomling
SysXpls avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 38
Citat:
Ursprungligen postat av Logotyp24 Visa inlägg
Dina undersidor ser bättre ut än din framsida i alla fall, Jag skulle ha tagit bort din slider och lagt till en topplista på framsidan. Samt borde du lägga till länkar i din text på framsidan, där du skriver "Här kan du jämföra etc"
Tack för din feedback! Den är värdefull! Den fick mig att tänka till lite... så jag fixade en sammanställning av samtliga långivare på sajten på startsidan. Tidigare hade jag kopior av varje enskild jämförelsetabell på startsidan, och det blev inte alls lika bra som nu.

Jag har tagit bort slidern, men bara på mobilversionen och på undersidor. Jag får ta mig en funderar på om jag ska ta bort den helt och hållet sedan, eller om jag ska låta den vara kvar. Jag tycker den ger ett bra intryck, även om den möjligtvis kan minska antalet klick.

Jag vet att jag har en del kvar att jobba med gällande innehållet. Bilder, text och levande innehåll måste fyllas på. Det gäller varje sida, inte minst startsidan. Jämförelsetabellerna är inte helt genomarbetade heller.

Inga fler synpunkter?

EDIT: Ska fixa länkar till undersidorna som du sa också men jag har inte hunnit det ännu. Jag gör det i samband med att jag fyller på med mer innehåll.
SysXpl är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat