Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-20, 15:44 #24
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Vad Skatteverket anser är väl kanske inte särskilt relevant när det nu i huvudsak är warehousing som diskuteras?
Warehousingargumentet gällande GIIAB är redan bemött och pulveriserat i och med att registraravtalet enbart reglerar .SE domäner vilket Jonathan uppenbarligen hade missat.

Då återstår den andra delen i Jonathans argumentation, att HHL och PRSAB egentligen är ett och samma företag. Då är Skatteverkets granskning högintressant då det är precis det som dom undersökt, om än av skatteskäl och inte ur ett domänperspektiv.

Resultatet av deras utredning var dock att dom inte kunde hitta något som tydde på det.

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Ni gillar verkligen inte varandra? Lämna gärna ert personliga gräl vid sidan av diskussionen hädanefter.
Det handlar inte om någon personlig vendetta utan jag försöker bemöta dom icke befintliga argumenten och källorna i Jonathans så kallade gräv på bästa sätt. Jag reagerar på att en marknadschef på FS-Data i så hårda ordalag och dåligt underbyggd argumentation ger sig på en branschkollega, ingenting annat.

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
Det är din åsikt, ja. Alla kan själva bilda sig en uppfattning genom att läsa mitt inlägg.
Hur vore det då om du uppdaterade inlägget med denna nya information som kommit fram efter att du publicerade det?


Citat:
Ursprungligen postat av JonathanS Visa inlägg
Intressant att du känner till detta.
Om man ser till att hålla sig väl med andra i branschen så är det fantastiskt hur mycket man kan få reda på.

Senast redigerad av eng3l den 2012-01-20 klockan 15:49
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat