Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-19, 14:08 #20
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Citat:
Originally posted by MusikGuru@Feb 19 2005, 13:53
Problemet är ju att man inte presenterar fakta utan mer påstår att man tycker att de är bäst. Det finns alldeles för många faktorer att hålla reda på. Bl.a. vem skall använda webbhotellet? Är det Kalle som vill ha det billigt, kunna använda sina mail och göra en sida "Hej, jag heter Kalle", eller är det mindre/medelstora företag som måste ha en sida som alltid är tillgänglig för kunderna? Eller är det kanske någon som endast kör stora databasapplikationer? Att generalisera som de gjort är just felet. Där faller hela testet och därför tycker jag att de ser dåligt ut. Jag själv tycker inte om "1-kr" webbhotellen, men om man tittar på surftown och b-one så är det de bästa alternativ "Kalle" har tycker jag och de fungerar utmärkt. Har haft en domän där (en av mina första) bara för att kunna ha mail och det fungerade alltid i 2 år för småpengar.

Allting beror på målgruppen och sedan måste testet redovisas lite mer ingående. Motiverigen skall verkligen förklaras!
Problemet är väl egentligen att ett företag som IDG gör testet, de kan inte vara neutrala.
De drivs av pengar precis som alla andra.
En del större bolag köper t.ex. annonsering i DI för att DI inte ska skriva illa om dem.
Johan H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat