Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-18, 00:16 #17
Henkutt Henkutt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 157
Henkutt Henkutt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 157
Citat:
Originally posted by andhol@Feb 17 2005, 23:17
Finns det något i loopias utbud eller tjänster som gör att de inte skulle vara en värdig vinnare?

Om man ser till kontrollpanelen måste i alla fall jag säga att jag inte sett någon som funkar så bra som loopias. Jag har inte heller något negativt att säga om tillgänglighet, support, pris, funktioner eller statistik som var avgörande för testet.

/Anders Holgersson
Vad som gör att dom inte är en värdig vinnare är att dom tar extra betalt för mysql om man kör under windows. Detta gjorde inte tex Surftown.

Kontrollpanelen sen tycker jag absolut inte är den bästa. Inte så logiskt som Surftowns iallfall. Tillgängligheten är inte heller klockren. De har flera gånger gjort oannonserade avbrott som de sen inte låtsas om. En gång erkände de dock att det var omstart. Statistiken har jag inte testat - för den är ju dyr. (dock ingår statistk för ett domän i företagskontot)

Dock är det andra saker som gjort att jag bytt till Loopia (från Surftown)

Deras komponenter är bättre för mig som kör ASP. Dock saknar jag PDF-generator.
Supporten är sinnessjukt bra. Förstår inte hur många anställda dom kan ha till det. Måste bli dyrt.

Vidra är dom väldigt personliga i övrigt. Jag har förtroende för dom helt enkelt - men jag tvivalr på att de är bäst vad det gäller den hårda biten.

Loopia är helt enkelt bäst på människor - inte datorer!
Henkutt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat