Visa ett inlägg
Oläst 2019-10-14, 03:18 #6
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Jag sitter på en färja i Thailandbukten och får därmed börja med en som går snabbt.

Tyvärr tror jag värdet på denna domän är begränsat. Detta baserar jag på:

1. Bangkoksingles (dot) com reggades i juli. Jag gissar att det då var en drop som någon snappade, men ej säker. Domänen är nu parkerad hos Godaddy. ”Bangkoksingles” är ej reggad under någon annan TLD, men har en gång i tiden varit reggad under .net

2. .Singles har inte sålt mycket på eftermarknaden för domäner. Namebio.com har bara en redovisad försäljning, som ligger över fem år tillbaka. Givetvis är antalet fler än så, men min personliga uppskattning är att det ändå är väldigt begränsat.

3. Denna typen av domäner och webbplatser för datingtjänster blomstrade för femton år sedan. Nuförtiden, njäää...

Men nån tusenlapp eller två, tre borde du kunna få om du hittar rätt slutkund. Självfallet hoppas jag att jag har fel och att du får mer än så.

Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av GRL Visa inlägg
Ok, eftersom man fick posta 2 domäner i veckan så postar jag en Thailand relaterad domän med, till fördel för OP då han är är kaptenen i Thailand för hela svenska (domän) folket .. =)

Domän: Bangkok.Singles

.
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat