Visa ett inlägg
Oläst 2013-04-17, 14:13 #18
Karlsson Karlsson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 3
Karlsson Karlsson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 3
Hoppade på Crystones erbjudande i Januari när de hade en utförsäljning av SE namn. Facit: under all kritik.

Lite detaljer:

- Har inte kunnat logga in i min kontrollpanel sedan februari med tre enstaka undantag. Jag timar ut varje gång. Har mailat support X antal gånger och även varit i kontakt med Fredrik. Fredrik är hjälpsam, men skickar vidare mig till sin supportpersonal som sedan bara struntar i att besvara frågan eller bollar vidare den till nästa kollega. Har försökt få lösning på detta i över tre månader.

- Har jag gått miste om domänförsäljingar eftersom jag inte har kunnat få authkoder för mina domäner i och med att jag inte kommer in i kontrollpanelen.

- Supporten har inte kunnat lösa mina problem och struntar nu helt enkelt i att svara på mina mail, alternativt bollar de mig vidare till nästa person som sedan låter det rinna ut i sanden.

- Domäner pekar fel sedan februari och jag kan inte göra något åt det när varken support eller kontrollpanel är tillgänglig.

Fredrik: Ledsen att jag behövde ta det publikt, men jag känner att jag är vid vägs ände med supporten. Det handlar som du säkert redan anat om konto 1045692.
Karlsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat