Visa ett inlägg
Oläst 2003-12-17, 20:58 #3
zmodem zmodem är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 30
zmodem zmodem är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 30
Citat:
Originally posted by Degen@Dec 17 2003, 18:24
Väldigt..., enfärgad!
Det är jag väl medveten om. Inte speciellt konstruktiv kommentar heller eftersom du inte talar om ifall det är bra eller dåligt ens :P

Har inte precis några planer på att ändra bakgrunden (har kört med samma rätt många år nu), men eventuellt lägga in lite fler olikfärgade element här och var. Man skulle t.ex. kunna ha någon annan bakgrundsfärg på menyn till vänster och den där nere t.ex. Vad sägs om det?

Den stora anledningen till att jag frågar här är att jag vet precis hur det brukar gå till när jag gör om min hemsida. Då sätter jag mig nämnligen ner och gör om Perl-scripten som driver sidan, och sedan kopierar jag och klistrar över resten från den gamla versionen.

Denna gång tänker jag dock åstadkomma en pang-version, såväl design- som innehålls- och kodmässigt och är därför tacksam för alla kommentarer jag kan få av er webmaster-gurus.

Edit: har märkt att många av er mötts av "Error: Invalid referer" när ni försökt besöka min sida via länken ovan. Detta beror på att min kod varit lite över-paranoid över vilka tecken som fanns i $ENV{'HTTP_REFERER'} innan den skrev requesten till loggen, och därför helt enkelt vägrade visa sidan för er. Nu ska det dock vara avhjälpt, ni som inte kommit in tidigare kan väl försöka igen?
zmodem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat