Visa ett inlägg
Oläst 2011-06-14, 23:25 #25
tobiaslarssonnus avatar
tobiaslarssonnu tobiaslarssonnu är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 89
tobiaslarssonnu tobiaslarssonnu är inte uppkopplad
Medlem
tobiaslarssonnus avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 89
Citat:
Ursprungligen postat av mephisto73 Visa inlägg
Okej, det låter bra.

Men, hur undviker man att kunder blir uppringda 2, 3 eller 5 gånger av olika säljare?

Jag har en telefonlista med 1200-1300 företag, men hur kan man organisera det på bästa sätt?

Egen lösning eller har ni den lösningen?
Vårat system hanterar så att en säljare inte ringer samtidigt som en annan säljare på samma företag eller privatperson.

Sedan så avgör avslutet vad som sker. Antingen så sätter säljaren ett sälj och då är det nummret låst kan man säga eller så sätter säljaren återkom eller ej svar och då kan dom välja ett datum där dom ska rnga upp.

Men det är bara en säljare på 1 nummer.

Inga företag eller privatpersoner kommer bli uppringda 4 gånger på en dag av säljare som är registrerade på Adsite.

Jag har jobbat som säljare i 6-7 år själv så vi har implenterat och byggt alla dom delar jag själv saknade som säljare.

Men om du har 1300 företag du specifikt vill att säljarna ska ringa så kan vi ordna en "upload" funktion så att just dom företagen är kopplade som ringbara till din kampanj.

Vi håller i skrivande stund på att bygga till fler delar i systemet och denna vecka kommer det hända massor med saker i systemet som vi hoppas att ni kommer gilla.
tobiaslarssonnu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat