Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-09, 21:47 #9
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 591
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 591
Citat:
Originally posted by sushi_boy@Oct 5 2006, 00:19
Micke04, hur mycket betalar ni då för de där Vet någon hur det fungerar med de flertal domäner som Crystone utlovar i sina paket? Om jag beställer t.ex. paketet Crystone Business som ska innehålla 10 domäner, innebär det att alla 10 domäner kan köras var och en för sig så att de inte pekar till precis samma indexfil (det som brukar kallas Addon domains i cPanel eller Alias som pekar till en submapp)? Enligt det jag läst så har jag förstått att de kör ett sådant fult trick med domänerna att de bara pekar till precis samma katalog. Stämmer detta?

Det businesspaketet jag köpte pekade domänerna till samma katalog. Det var hopplöst att läsa sig till det innan.

Vet inte om det går att ändra på något sätt?

Sedan har det varit _väldigt_ mycket strul med deras ekonomiavdelning, kreditering av fakturor etc. Men nu verkar vi vara på banan igen och det mesta fungerar. Fördelen är ju att vissa av deras supportpersonal lärt sig känna igen en på rösten

I övrigt så är de snabba på att svara på mail/telefon.

De har också varit snabba med att påpeka häl och brister vilket jag tycker är oerhört bra, trots att vi låg nere med EAL under en veckas tid innan vi förstod det

/Mattias
MrHandley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat