Ämne: Shopping24
Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-15, 10:48 #28
jenifa jenifa är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 3
jenifa jenifa är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 3
Jag har också blivit uppringd och man är ju aningen trött på alla "nya" företag som ringer hela tiden och vill ha med på sina nystartade shoppingsajter så min första reaktion blev givetvis ett nej. MEN - fakta kvarstår - dom ligge rmed på Expressens förstasida (dock med en otroligt tråkig banner). Ingen annan shoppingsajt (utom möjligtvis Torget) har synts på ett sådant välbesökt ställe. Jag sa att jag skulle fundera över helgen. Han sa att jag kunde betala hur jag ville och när jag ville. Eftersom jag har en hundbutik på nätet så reagerade jag på att det inte fanns en kategori som hette Djur. Ett par timmar senare så låg den på förstasidan. Killen sa också hela tiden att jag kunde få prata med hans chef som satt bredvid honom om jag ville. Verkar som att det bara är chefen och killen på detta företag =)

Jag sökte på Shopping på Google och dom kom inte upp.. Verkar som att dom har missat en stor väsentlighet där...
Instinkten säger klart nej, men dom finns på Expressens hemsida.... det är svårt att inte säga ja då. Är det någon som har gått med och vet om det verkligen genererar det antal klick som han påstår? Han sa föresten även att ett företag hade ökat sin omsättning med 1/3! Hmmm....
jenifa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat