Visa ett inlägg
Oläst 2020-06-03, 18:54 #6
pulzion pulzion är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 156
pulzion pulzion är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 156
Citat:
Ursprungligen postat av niklas_SWED Visa inlägg
Jag har både bas och prime. Med Prime har du även tillgång LiteSpeed Cache vilket gör dina hemsidor, exempelvis WordPress himla snabbt. Jag kör Prime 199 kr / månad
Märker du stor skillnad på exempelvis WooCommerce? Antar att du skippar någon form av cacheplugin på WP/Woo med Litespeed i bakgrunden?

Citat:
Ursprungligen postat av GRL Visa inlägg
Har haft både vanligt och Prime, använder Prime numera, betydligt snabbare och mer resurser .. nästan för billigt .. =)

Har inga sparade resultat, men prova, du kommer inte att ångra dig.

Sätt upp en standard WP på en underdomän, kör en backup med All-In-One-Migration och skicka den till mig, så sätter jag upp den på mitt Primekonto, gör en underdomän till mitt konto, så kan du jämföra om du vill ..

Ny tråd ide, kanske, Kanske skulle prova lite olika webbhotell på samma sätt, nån med annat webbhotell som vill vara med och jämföra??

Hör av er .. =)

.
Kört Bas ett tag nu och känner mig egentligen nöjd men just WooCommerce admingränssnitt och ibland på frontend så är det "segt".. Är ju inte mycket pengar vi pratar om men alltid bra att kolla upp innan. Gjorde du någon konfiguration när du växla upp till Prime eller lät du Inleed byta till Prime och sen tuta och köra?
pulzion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat